Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

lördag 20 september 2008

Here I go again

"Ska du hem o skriva nu?" sa ett par st till mig efter gårdagens pre season match mellan the league club och nollåtta. Fan, e man journalist med deadlines helt plötsligt? Släntrade annars in i mitten av andra igår och det första jag fick se var betjänten göra en offensiv foul på halvplan och det satte la standarden. Det riktigt stänkte träningsmatch över det hela, inte minst från domartrion som känner the coaches i the league club men har respekt för Jonte. Tro the league club hade 23 fouls mer typ samt Brees "stegfel" när han var ensam i hallen typ. Inget som imponerade annars, Moore såg okej ut framåt, Drazic har fått attityd på gott och ont, guardsen kollar att golvet funkar genom att studsa sönder bollen och Callier ehh ska få tid på sig. Igår var han enna nada. Snackade annars lite med Kat som inte är i matchform om man skriver och fick ett antal frågor över det faktum att man numera är en styelsemedlem. Tja, jag tar det möte för möte sa jag. Träffade en gammal spelare i dag som hade sagt upp sig och skulle jobba på en oljeplattform utanför Norges kust. Gissa vem fw? Nä, inte Rob. Javisst, nollåtta vann med fem igår och min kommentar att "det var bättre förra säsongen" följdes av svaret "vi får nog byta coacher". Galghumorn lever i alla fall.
/henrik

Inga kommentarer: