Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 5 september 2008

Rialto

Igår kom det då äntligen. Ds visum till Kanada och redan i morgon bitti (varför går alla plan i ottan i det här landet?) åker hon och eh över det stora blå. Sicken chans och sicken utmaning, det är något som jag och många med mig (sidekicken, c dy, The Chairman, Odyvssevs mfl) aldrig var i närheten av. För mig själv som hennes numera xcoach är det de två första spelarna från mitt lag som skeppas över sedan The leaguecoach åkte över i slutet av åttiotalet. Han stannade dock bara ett år, sedan blev la längtan till mammans köttbullar för stor antar jag. Nå, jag tror nog att både D och eh stannar längre än så och jag ser framemot att kunna följa och rapportera deras framfart här på biw för ev intresserade. I afton ska det ju naturligtvis sägas adjö så det väntas hem en massa folk till The Palace. Självklart kommer man då att dra därifrån och istället ägna fredagkvällen hos c dy och diskutera viktiga världsfrågor såsom; kan GAIS placera sig före blowitt i tabellen?, är nån av våra föräldrar riktigt kloka egentligen?, vilken Magnum platta är egentligen bäst?, hur bra fotboll kommer det att spelas på den nya arenan nästa år?, vad vill f ha i födelsedagspresent? kommer Pink Floyd att återförenas? och är det här med internet bara en fluga egentligen? F ö snittar jag över 70 pers/dag. Not to bad. "Vi är inte ifk (konstpaus), vi är inte ifk (konstpaus), Vi e grönsvart vi e mycke bättre, vi e grönsvart vi e bäst i stan. " Upprepas i det oändliga.
/henrik

Inga kommentarer: