Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

måndag 15 september 2008

90 miles from Eden

Det finns en sak som är bra med måndagar och det är att det är långt till nästa måndag. X uppvisar allt mer måndagströtthet på morgonen och jag får nästan hälla ner honom på stolen i skolan. Själv har man veckans jobbigaste schema just på måndag och även i dag kryddat med samtal till kvällskvisten så man missar GAIS. They ain´t paying me enough som sagt. The league club vann två matcher i helgen och The Coach verkar ganska nöjd overall. Vet inte om eldkvarn spelade med fullt manskap men IJ saknades ju hos the League club och jag vet inte om Bree spelade, gjorde han det så var det säkert inte fullt ut så sparkapital finns. Tycker annars att de gott kan skaffa en euspelare till. Ska se om jag får tid över i helgen för att kolla lite i hallen på de matcher som ska spelas där då. Annars var f97 ute och sprang och precis som sin pappa på sin tid så var I sist i mål. Springa är förbannat tråkigt, speciellt om man dessutom inte har en boll med. D har tre blåa fingrar over there med f ö fungerar allt bra med skolan, socialt och basketbiten. Det var tydligen lägerdags till helgen men jag betvivlar starkt att det lägret skulle hållas i Kinna...Har fått ordning på datan hemma nu och från "dumskalle" som x sa när jag, enligt hans sätt att se det, hämtade honom alltför tidigt från en kompis, så fick jag kram och var världens bästa pappa på ca tre sekunder. Det svänger snabbt här i livet på fler än ett sätt.
(Ladda nu ner "the new machine" fw. Du kan behöva nått annat att lyssna på än hiphop, Yannicks "visdomsord", jfs malande och djs förmanande...)
/henrik

Inga kommentarer: