Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

onsdag 10 september 2008

I want it all

Fick göra comeback igår och hålla i en träning igen. Coachen var sjuk så det var bara att ta med tofflorna, in med snusen och få med i till träningen med f97. Körde övningar som jag körde med damlaget förra säsongen, fast på en enklare nivå of course och det var rätt kul. Bollbehandling, spelförståelseövningar, möcke skotteknik och fritt spel på slutet. Kan nog tänka mig göra om det. Efteråt kom så mitt xteam för träning, men då hade i duschat färdigt så vi drog hem. The league club hann jag se nga korta minuter och det var ehh ungt om inget annat. Sa till mr att hans liv som det en gång var snart för alltid kommer att vara förändrat. D ringde sent igår kväll, allt funkar bra, de tränar två pass om dagen, bl.a den härliga tiden 0700-0900 och hon har fått kläder och sånt. Fast skor var de tvungna att beställa för henne, inte oväntat det var samma visa här. Skönt att höra att allt är bra, matcherna börjar i början av oktober och jag hoppas skolan börjar uppdatera sin hemsida snart. Igår hörde jag Gary Moore och Queen på radion. Bara en sån sak kan rädda ens dag. Bandit Rock, nått för dig fw.
/henrik

Inga kommentarer: