Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 16 september 2008

Gårdakvarnen mal igen

GGG AAA III SSS GAIS GAIS GAIS! Sedär ja, 2-1 mot Djurgården, upp till åttonde plats och livet känns lite lättare. Wanderson dominerar för tillfället och vi har på kort tid slagit Bajen, Skansen och Dss och är således bäst istan, bara 21 poäng efter Kaamma. T.o.m ärkefommen Ekwall på fyran hyllar GAIS så jag höll på att ramla av stolen i går kväll. Tyvärr spelade "ishockeyns blåvitt" (snott citat från c d y) samtidigt så där tappade man väl några åskådare. Det lär inte bli nån återförening i.o.m att Richard Wright, keyboards i legendariska Pink Floyd gick till de sälla jaktmarkerna igår. Ack ja, ens idoler börjar bli så gamla att de faller av pinn en efter en. Whitesnake kommer till stan i höst, men nja, höra Coverdale 60+ eller nått sjunga "Fool for your loving" och "Slide it in" känns sådär fräckt faktiskt. Tror jag skippar det, har inte bestämt mig för Jethro Tull än heller, hur ska vi ha det c dy? Har nu annars fått ca 15 sidor med papper på saker som ska gås igenom inför the secret societys möte ikväll, varav tre sidor fyllda med siffror av alla de slag. Allvarligt? Ska j a g sätta mig in i allt detta från att det var kasst med käket på festivalen till resultatrapport till röda trådar till you name it. 17 punkter stod på agendan tror jag, när tar mötet slut tro? På fredag eftermiddag? Det var fan så lättare att coacha Clara och gänget.
/henrik

Inga kommentarer: