Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

måndag 10 november 2008

19

Grattis D! 19 år i dag! Vi saknar dig både hemma och i laget. Jag saknar dock inte samtalen halv ett på natten om att du vill bli hämtad. Första födelsedagen jag missar, hoppas det är okej. Bra träning igår, intensivt och The girls blev svettiga och trötta. Hade annars en härlig eftermiddag då x tränade först (han var en sväng i styrketräningsrummet också...) under Big G:s ledning, sedan var det i som tränade innan ens bättre halva tränade i hall 1 samtidigt som jag drillade The girls i hall 3. The family var i hallen från halv fyra till åtta. Middag serverades kvart i nio på kvällen. Jag vet, vi är inte kloka nån av oss. GAIS slutade på en elfte plats efter torsk i vattenpolo/fotboll igår. Who cares? Skönt med vinterlov där så man slipper ångest ett tag. Stoke klättrar i premier league och det är måndag morgon igen. Jobbar till halv åtta ikväll (dessa förbannade konferenser) och sen iväg och kolla The league team vs Uppsala. Med lite tur kan man få se en svensk på planen av de tio som spelar. Motståndarna kör onekligen internationellt denna säsongen och det finns ju inte så många Kalle Karlssons i hemmalaget heller. Good or bad? Spelar roll, det är som det är. Idag är vädret inte ens dåligt, det är sämre än så. Göteborg i november, well det passar mitt sinnesläge för närvarande.
/henrik

Inga kommentarer: