Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

söndag 16 november 2008

Lady Jack of irons

Tuff match igår. Förlust med nio och det var jämnt hela vägen. Ytterst lite som saknas för att vi skulle ha kunnat fixa första segern. Rejält besvikna spelare efteråt vilket jag bara ser positivt på för då vill man nått. Testade att prata individuellt med alla innan matchen och också ge dem feedback direkt efteråt i bussen. Tror det föll i god jord, åtminstone kändes det så. Så, träning ikväl och business as usal typ. Efter jul. Efter jul. Gt hade som rubrik på en sida "Sparka mig" igår. The Coach ansåg att nått måste göras. Vette sjutton om sådana rubriker främjar självförtroendet och leder till nått positivt, men lite kontroversiellt är det och som många vet, sånt gillar jag. Nu är det ngt på gång i the league team, men nått sparkande tror och tycker jag, är inte aktuellt. Men, visst, matchen på tisdag blir, eh, sett till allt som inträffat på sistone, ganska viktig. F97 lirarde också igår och vann så det stod härliga till. Tyvärr allt för stort och sånt är inte bra för nån, men The Club har onekligen en framtid på gång på tjejsidan, fast det kan ta några år. Måste försöka ta tag i ungdomsidan igen, den blev lite eftersatt efter att jag blivit insatt som coach (den formuleringen är jag nöjd med!) för två veckor sedan. Ska ha en föreläsning och försöka komma till skott med lite möten. Känns som om dygnet inte räcker till för närvarande. Stoke fick jättepisk mot United igår, men GAIS Bandy vann sin premiär med 7-5, alltid nått. Måste verkligen endera Ljungskile eller BP gå upp? Föga upphetsande indeed.
/henrik

Inga kommentarer: