Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 7 november 2008

King of the fools

Bra träning i afton. Visserligen var vi lite få men jag såg flera saker som jag gillade nu än vad jag gjort de tidigare träningarna. Old habits die hard heter det visst. Vore kul för tjejerna att kunna vinna i morgon. Snackade lite med D, som har match i helgen. Det gäller att ha en bra träningsvecka för att få spela. Annars har The Club nu en riktigt positiv nyhet på första sidan och The Chairman är enna orolig att jag är mer positiv som styrelseledamot än vad jag var som coach. Well, jag har inte blivit varm än i coachkläderna så det kommer. Var inte orolig, hick. Såg ytterst lite av ligamatchen, men uttrycket "Kinaförsvar" var nytt. Själv förespråkar jag ett GAISiskt defence som innebär att ingen faaan vet vad som händer, alla på bollen, allt är Dime eller Kenneths fel och på slutet är man oftast hes och glad över vinsten. Enkelt, va?
/henrik

Inga kommentarer: