Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 28 november 2008

Lady in black

Om Jonte mot all jävla förmodan läser detta, så läs Stenberg på gp, known as the last sportjournalist ever i dag. Läste det i morse och häpp, en juoalmo, Nä där blev det fel...en juornalist...fan...en journalist som ställde sig på Jontes sida minsann.Sidekicken upptäckte samma rader i afton efter att han hade dragit The league teams starting five och gameplan i morgon för mig. Så, Gehrke, om du mot all jävla förmodan läser detta, hör av dig vet ja. Jag är ganska billig. Träning i dag och det är risk för wo vinst för Papyrus i morgon. Skador och sjukdomar avlöser varandra och jag kan inte använda varken m eller i för d reser till Skåne i morgon. Det blir tufft på flera sätt i morgon erfar jag. Och MP i GAIS flyttar till Legoland tydligen. Vad är kontrakt värda egentligen?
/henrik

3 kommentarer:

Anonym sa...

var d nå bra i skåneland för m mot ejjos?

Henrik sa...

Vinst med 40 pinnar och bra träningar. Plus att jag fick fjärrkontrollen en kväll...
/h

Anonym sa...

Ja, fjärrkontrollen e de e ständig kamp om i alla familjer tror jag. Inte så mycket till kamp mot de Skånska distriktsmästarna då för 97:orna som verkar vara en ny bra kull för lejonen..