Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

söndag 2 november 2008

Longest days

GAIS vinner med tre noll och ser till att Ljungskile kanske åker ur, Stoke vinner över Arsenal med två ett och klättrar uppåt i premier league, Lundell på onsdag, barnen är friska men så fick jag torsk i Karlstad. Aldrig får man vara nöjd. Åtta spelare och vi orkar helt enkelt inte, tappar i slutet av kvartarna och där förlorar vi matchen. Dåligt defence, men de har knappt spelat manman i de tidigare matcherna. Vi måste börja träna med intensitet och det gjorde vi ikväll. Min första träning med the ladies sedan april och det är som att cykla, men fan så roligare. Det andra som måste till är spelarrekrytering, men det är inte lätt i november. Satt och ringde runt i dag och fick i alla fall ett ja samt ett halvt ja av den tjötigaste och mest talangfulle junioren som tog sitt pick och pack i våras. Kanske ytterligare comebacker är på gång också. Man hoppas på en enkel förlossning inom kort b.l.a. Jag menar, vi kan inte gå på bara tio spelare i ettan en hel säsong. Jag kan skriva möcke om detta, men nöjer mig med att konstatera att "det inte är mitt fel" samt att efter jul så kommer det att vända. The Club är som fågeln Fenix. "Du får som vanligt städa upp nån annans skit" som en kollega så passande sa. Yepp, det verkar vara min roll, det. För jävligt annars att dessutom behöva resa i en buss som de onämnbara använder. Det var naturligtvis bussens fel. Shit, jag kanske satt på samma plats som fommen Wernbloom eller Alexandersson sitter på när de åker buss. Never again!
Tre dagar kvar till Lundell.
/henrik

Inga kommentarer: