Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 27 november 2008

Missing in action

Mycket nu. Pratade i telefon med chefen samtidigt kollade jag ett meddelande på mobilen och kopierade papper samt var uppkopplad på nätet för att läsa mail. Men, nä jag hade inte lektion i alla fall. Så, The league team har nu kickat två lirare (och låten spekulationerna därmed börja...) och man vill väl ta in en ny lirare inom kort antar jag. Mycket möten för närvarande och hade ett ytterst glest besökat coachmöte tillsammans med sex-sju andra coacher igår. Houston, we have a problem. Men vi i The Club har flera problem. Och D är skadad igen och undersöks för en ev fraktur over there. Allt skit kommer tydligen nu. Lite positivt dock, fick ett mail av Kat, där hon skriver att nån gång i februari kan hon nog vara tillbaka. Jag vet, Juolamo, ska försöka få med henne tidigare mot er i januari. F97 dönar ner till Skåne för matcher mot Äjos motsvarighet, förväntar mig en objektiv matchrapport på måndag av biws utsände i Lund, coach Holmgran. Här på biw är vi som alla vet dock bara subjektiva.
/henrik

Inga kommentarer: