Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 14 november 2008

Things are gonna get better

Fredag igen. Shit, snart e de måndag. Väntar på Lundells nya "Omaha" som bör komma nästa vecka och under tiden lyssnar jag mycket på den amerikanske varianten av Mr Lundell, nämligen Michael Mc Dermott, sorgligt okänd för alla utom en själv och Stephen King av alla människor. "The best not famous artist" som King skriver på Mc Dermotts senaste "Noise from words". Se det som ett tips bland alla andra. Hade en bra fokuserad träning igår med tjejerna och trots skador och annat elände kanske lite ljus kan börja skymta i tunneln. Får besked av cb i nästa vecka och en ny tjej kommer på träning på söndag. Läste på helgens motståndares hemsida om att "gamla Henrik" har tagit över damlaget igen. Hahaha, tack för den men jag är bara förtiett och ett halvt. Nästnästa måndag ska jag ha en föreläsning om ledarskap i hallen, det var ett tag sedan, få se om dom sväljer allt jag säger och tycker. Får väl ställa mig och be om ursäkt efteråt annars. The league team åker spårvagn genom ljuva livet till Plura-town (snott av fw) för match i afton. Nån som tror på en vinst? Jag gör det faktiskt, men som GAISare är jag mentalt förberedd på nått annat också. Själva s k a vi vinna. Annars hade Olympiacos ett ganska hyggligt lag minst sagt. Cska får svårt att försvara titeln i år.
/henrik

Inga kommentarer: