Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 11 november 2008

A reiteach

Läste i gp om GAIS bäste spelare som ehh kan sparka boll and that´s it. Nått om landet han ska bli proffs i kunde han inte. Underhållande läsning på ett lite oväntat sätt. D och Eh fortsätter få speltid over there och laget är 4-2 nu. Annars vet jag inte riktigt vad jag skriva om gårdagens match. Känner ju de flesta i laget och inte minst The coaches och vill inte hänga nån, men det var inte vackert igår. 110 poäng i baken som kunde varit ännu mer mot ett i.o. för sig bra Uppsala (jag har tippat dom tvåa by the way) , men försvaret var i princip obefintligt. Ian är en stor stor besvikelse, Bree känns bara två år äldre och betjänten glimtar bara till lite då och då. "Lamadjur" som vi skriker ibland på Ullevi. En ledare sa en gång till mig "no excuses" och det håller jag högt. Be aldrig om ursäkt, alla har rätt att spela dåligt, däremot har man ingen rätt att inte kämpa. Och jag hoppas det var därför spelarna bad publiken om ursäkt igår. I ville säga till Moore att gå och duscha efter att ha tagit i hans svettiga näve, men hon visste inte vad det hette på engelska. Summan av allt är egentligen att det går inte att vinna utan att spela försvar och man får inte publik till sina matcher utan att visa hjärta. Sen kan man be om ursäkt hur mycket man vill.
/henrik

Inga kommentarer: