Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 25 november 2008

Keeper of the seven Keys

Somnade framför soffan i eftermiddags och vart lite sen till träningen. Bra tempo, bra attityd och sen var det dax för möte. Det hade tydligen börjat en annan tid än vad jag fått reda på och vi vart lite fler än vanligt. Tror fan det var första gången på säkert 20 år som Allan och jag satt i ett möte tillsammans. Det är en ny och knepig sits vi har hamnat i. Vad man inte alltid tänker på är att The league club ä r The Clubs herrsektion och ingen egen klubb, vilket alltså innebär att jag bossar över The sidekick vilket är en kittlande tanke indeed. Pratade en bra stund efteråt med som det verkar, The New Boss och han är lite orolig att jag ska banga nu. Och visst, min situation har förändrats mer än jag anade när jag tackade ja till att ingå i the secret society och en "aktion" som vi nu har fått leder alltid till olika reaktioner. Och helt ärligt, jag vet inte vad jag ska göra. Det känns som om jag inte hinner med allt jag vill göra och jag vill inte göra halvmesyrer samtidigt som jag fått en känsla av att återigen känna mig sviken.Men men nån quitter har jag aldrig varit. Under alla år har jag bara en gång lämnat mitt jobb i förtid oavsett vad det har varit. Däremot kan jag vara jävligt långsint. Tro det har grundats i alla år som Gaisare och basketfreak i den här förbannade blåvita handbollsfotbollsishockeyn stan.
/henrik

Inga kommentarer: