Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 25 november 2008

Hitza hitz

Det var en tung söndag och på måndag kom lite av det vita helvetet. Lång dag på jobbet innan det var träning och fantastiskt nog var vi tio på träningen och kunde äntligen gå fem mot fem. Ja, tills en skadade sig då. Efteråt var det den första av två föreläsningar som olympiern och jag gjorde tillsammans. Hon hade en snygg power point presentation och sedan plockade jag fram mina skrynkliga papper och använde white boardtavlan. Hm, får nog uppdatera mig lite där tror jag tills onsdag kväll då vi kör samma sak igen. Ikväll är det åter träningen och därefter ytterligare ett extra inkallat styrelsemöte, denna gång med herrsektionen. Ja, Gothia alltså. Det händer tydligen en del där nu. "Jag vet inte var jag ska börja", sa sidekicken igår och sen sa han fan inget. En gissning, som säkert alla som läser detta redan själva kan gissa är väl att någon eller några spelare hänger lite löst. No big surprise, det gäller ju att producera och det har väl ehh en och annan inte gjort om man skriver. Silly season drabbar nu fotbollen, GAIS tappar sin klubbchef och tränaren är på väg till Legoland. Ja om man ska tro tidningarna då. Och det ska man väl inte alltid göra. Inofficiella nyheter är alltid intressantare och i ett och annat fall dessutom sanna fast det gäller ju inte alltid mig. Titeln hämtad från "Omaha" of course. Den växer. Ja, plattan alltså.
/henrik

Inga kommentarer: