Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 20 november 2008

Pissväderspolska

"Omaha" är full av pärlor med texter som passar ens sinne för närvarande, text "Lär dig att älska mörkret" eller "Din tid är ute" eller "...ligger mellan Nya testamentet och Stephen King" som han sjunger i en låt. Favoriten är dock nog titeln här ovan, tillsammans med "Spike" som är en humoristisk sång. First ever I think. Han kan än, herr Lundell och han kan bra. Var annars på ett extrainkallat styrelsemöte igen för andra gången på en vecka. Fan, tror det skulle vara lugnare om man satt i GAIS styrelse istället. Har möcke bloggmaterial, men kan inte skriva nått, men tids nog lär alla få veta. Lurade sidekicken å det grövsta sent i går kväll, det låg väldigt nära "David Anderson", så då fattar alla initierade att han föll hårt. Behövde skratta efter all skit så det var välgörande. Tids nog "2-1" ska jag berätta för dig. Tids nog. Bileleändet gick igenom besiktningen i morse, varför känns det som en seger varje gång tro? Inte möcke som behövs för att glädja en nu. Till sist hoppas jag att en old friend tänker om. Nästa säsong kan vi bilda den där klubben. Inte nu. På lördag är det fest. Kan inte tänka mig ett lämpligare tillfälle än nu att samla klubben och minnas, stötta och inspirera varandra. Ja, och ta en och annan öl också, det är då de verkligt bra lösningarna på alla problem brukar komma.
/henrik

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe Ja fy fan....trauma utan dess like, men njauuuu inget jag någonsin kommer att släppa i alla fall. Men jag lärde mig mycket av det.

Sidekicken hade nog slutat lira då tror jag......men du lät han lira ibland i alla fall :-)