Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 4 november 2008

Aldrig så ensam

Aaargh! Vad jag har saknat detta. hade träning igår kväll med tio tjejer och då saknades ändå en som var sjuk och jag hade hur kul som helst trots att det kanske inte alltid låter så. Finns en del att ta i och jag säger inte att min efter/företrädare gjorde fel, men jag gör det på ett annat sätt helt enkelt. Nu är det lite back to basic och få ordning på försvaret och transitionspelet som gäller. Vi kan inte tro att vi ska scoora mer än andra lag för tillfället, nä, low figures är det som gäller, då kommer vinstchansen att öka och för att klara det måste vi få ordning på defence spelet framför allt hur och var vi ska stå och vem som hjälper vem. Tror aldrig jag har behövt jobba så mycket med det i november månad tidigare, men som sagt, det är mitt sätt som gäller. Det har ju funkat förr. Tycker annars att självförtroendet finns hos de flesta spelarna, de som är kvar har nya roller och de måste få klart för sig vad de ska göra. Alla kan inte och ska inte göra allt. Ungefär som the league team såg ut i början alltså. Match i afton och vår träning ryker, se till och vinn då. Annars är Quisling tillbaka och han har nått slags guerillakrig på gång då han tar träningar med de onämnbara. Det är som jag alltid sagt, man kan bara lita på sig själv. I morgon är det så dags att se och höra Lundell igen. Det var ett tag sedan jag hörde den mannen live så det ska bli kul. Vill du ha nått signerat Frivold? En GAIS tröja kanske eller?
/henrik

Inga kommentarer: