Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

onsdag 5 november 2008

Högtryck

Lundell ikväll. Så på förekommen anledning, his finest works so far;
1. Måne över Haväng, låtar som "Ute på vägen", "Rött" o underskattade "Siddharta".
2. Den vassa eggen, dubblarnas dubbel.
3. Högtryck, nästan som en comeback och han visade att han ff kunde. "Vitt regn".
4. Utanför murarna, inte en dålig låt. "Mina sista pengar".
5. Evangeline, "Gå upp på klippan" har jag med i religionsundervisningen.
6. "Kär och galen", lite sönderlyssnad nu.
7. Xavante, akustiskt masterpiece
8. På andra sidan drömmarna, "Somliga män" (han dedikerade den till Plannja har jag för mig...)
9. I ett vinterland, "Atlanten"
10. Längre inåt landet, lex Kär och galen.

Onödig förlust igår, men inside spelet lyste med sin frånvaro och då kan det gå som det gick. GAIS värvar tre islänningar, fick förmodligen ett billigt grupp pris antar jag. Så, ikväll har jag och fw coachclinic på konserthuset. Få se om h a n lär sig något.
/henrik

Inga kommentarer: