Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 3 mars 2009

Barn av vår tid

Hade fortbildning i eftermiddags. Smartboard. Eh, är änna inte helt fullärd där känner jag. Funderade på att fråga om datorn kom till en om man visslade på den. Not yet, tydligen. Var, eh, inte helt nöjd med gårdagens träning, men i afton var det som att ha ett nytt lag på planen. Var det taktik av yours truly? Tja, vinner vi i morgon så är svaret ja. Väntar annars på nya Tony Carey "Live in Sweden vol 2", som borde komma i veckan. Och nä, kommer inte in i Kings nya. Gothia Basket avslutade säsongen med förlust och resultatet 5 vinster av 30 möjliga. Som sann pessimist (GAISare you know) trodde jag innan säsongstart ändå på kvartsfinal. Det vart inte ens nära. Förklaringarna är många och analyserna är på gång enligt mina källor. Frågan är dock ändå vad spelarna brought to the party, som jag läste nånstans för ett tag sedan. Nytt favvouttryck som jag gillar. Varje träning och match är ett kalas. Det räcker inte då om man bara dyker upp utan att ha något med sig. Då blir inte värden/coachen så glad. Did I hear the word attitude? Did I hear teamspirit? Godkända i min bok denna säsong stämplar jag Lenngren, Grenthe (eller Gonte som c dy trodde han hette) och Moore. Och ja, det räcker liksom inte. Över 2000 på Norrköping i afton by the way. Personal high med 110 träffar i går. Är ni riktigt kloka egentligen? Menmen, jag har sagt att jag lägger av när jag slår the league teams hemmasiffror. Jag börjar onekligen närma mig. Denna stan och basket...fan vet.
/henrik

Inga kommentarer: