Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 27 mars 2009

A pretty good guy

Detta var bra igår:vi vann. CeH, MP, f97 hejaklack. Märkligt att domarna inte verkade fatta att det var en värdematch, dvs en viktig kvalmatch. Fick en spelare skadad och det var överlag sena avblåsningar och ibland inga avblåsningar. Vi hade sju spelare att gå på i.o.m skadan så det blev lite grisbasket av det, men efter en bra run i början av tredje (som ä r viktigaste delen i en match, i keep saying that) så kunde vi ändå kontrollera matchen och vann med åtta. "Ska jag förlora så gör jag gärna det mot dig", sa Coach G efteråt. Tack, det är du nog förbannat ensam om skulle jag tro. Annars är jag också nöjd med vårt inkast från sidan som vi två matcher i rad har scoorat på at the buzzer, igår hängde matchens lirare CeH i en trea. Det och vinsten då. Ville fan inte ha matchcdn igår, fick två andra möcke bättre cdar (heter det så?) av c dy efteråt med Chris Knight. Håller på att lyssna mig igenom de. Sounds good. Barca kvitterade i matcher mot Tau igår. Mest märkligt är att Anderson inte spelar och när han spelar är det inte så bra. Kanske läge nu? Eskimåer har tusen ord för snö, det räcker ju med ett; helvetesjävlaförbannadesnöelände.
/henrik

Inga kommentarer: