Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

måndag 23 mars 2009

New working day

Hade en körig dag på jobbet, avslutade med konferens och det var dessutom min tur att skriva protokoll vilket i hates. Igår var det annars en riktigt bra träning. Bra fart och jag tror nästan alla skott satt när vi scrimmade, sen i dag var halva laget borta då en förkylning går i laget. Aldrig får man vara nöjd. Åtminstone inte speciellt länge. Får hoppas de frisknar till tills på torsdag, men det är klart, inget har kommit enkelt denna säsong så varför ska det sluta enkelt? Startar upp ett sportråd (måste komma på nått fräckt änglisch namn på det in the future) på onsdag.Få se om jag får med mig de jag vill och får det som jag vill. Om det är rätt väg? Well, at least så är det en väg i alla fall. Var ganska tomt i hallen i dag och satt och snackade lite med fysgurun som inget vet om framtiden, men vem vet nått om den? Väldigt många frågor i detta inlägg, kan bero på tiden det skrivs. Nå, ny arbetsdag i morgon och easter holiday närmar sig med stormsteg och även ett break gällande träningar. Allsvenska premiären närmar sig och en kollega undrade vad jag trodde om GAIS säsong. Ha. Den frågan kan ingen fan svara på. Har man minsta lilla förhoppning så går det a la the league team. Så jag passade på den frågan. Till sist, tror min själ att Sålna gör det igen. Dubbelt upp.
/henrik

Inga kommentarer: