Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

onsdag 11 mars 2009

Låt det komma ut

"Ursinnig kvinna spikade upp bacon på grannens dörr" läste jag i Borås tidning när jag letade efter en artikel om vår match igår. Händer mööe i den hålan tydligen. Själv hade jag nog spikat upp falukorv tror jag. Match igår igen var det, vår fjärde på tio dagar och det kändes nästan som om man var på nån turnering. Skönt att avsluta med en vinst trots allt och visa "var båten ska stå", som han sa en gång. Ni är topp 4 lag har flera coacher sagt till mig senaste tiden och nog är det så. Det vi lider av är naturligtvis att vi var jättesämst från april till december, men tänk vad två spelare kan göra för ett lag. Inte så att de allena vinner matcher åt oss, utan att övriga spelare blir bättre när de tränar och spelar med bättre spelare. Kat fick en offensiv foul igår, hennes första nånsin tror jag. "I had to protect Istvans foodsupply" fick jag till svar. The Woman has humor. Skönt att dessutom kunna sitta i baksätet på vägen hem efteråt. Judgement days närmar sig för the club. Styrelsemöte i afton och på måndag. Obligatoriska. Hmm, det är inte bacon vi ska besluta om antar jag.
/henrik

Inga kommentarer: