Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

söndag 1 mars 2009

Hal-an-tow

Jaha. Vinst med fyra poäng i derbyt. Kul, men svår match att coacha. Tur att man varit i liknande situationer ett antal gånger tidigare i sin karriär. Visst var domarna bra? Jeez, alla tecken som finns dömdes förutom ett T då, men det låg i luften ett par ggr tror jag. Nå, skön vinst var det och i min bok ska The Club vara bäst i stan. Vet att det kan uppfattas kaxigt, men har man som jag följt och varit aktiv i den här stans basket sedan slutet av sjuttiotalet, så är det bara så. Skönt för tjejerna att vinna mot konkurrenten och jag känner själv att jag ff kan. Jämna matcher brukar jag vinna eller hur fw? Tror vi vann tio matcher förra säsongen med mindre än fem poäng. Well, history today! The team formely known as 24 store highlanders spelade innan oss igen. Och jag menar det verkligen, coaches;era slipsar håller klar ligaklass. Såg the brother missa fyra layups på fyra försök. Jag som trodde det var som att cykla. Hotade att börja träna själv när the ladies season is done och genast fick jag ett antal namn upprabblade av fw som ville möta mig och ge igen. Jaja, ta en kölapp, ni är många om budet. Till Coach DA, som jag möter på onsdag. Du är skyldig mig ggr 2 nu. Lundellplattan och U20SM. Jag förväntar mig en gentjänst på onsdag.
/henrik

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till segern, tyvärr kunde jag inte närvara.

2-1

Henrik sa...

Mhh. Saknade ditt stöd och hejaramsor. F ö anser jag att du borde börja dömma igen. För dom vi har i år är klaksahdhe, typ...
/henrik