Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 12 mars 2009

Vilken jävla låt som helst med Tony Carey

Satt på två möten igår från halv fem till tio. Frågade duschamedklädernapåibankeryd om dettta var hans liv. Well, han hade suttit sedan ett. Skolmötet fick jag lämna i förtid för the secrets möte, som naturligtvis följs av ytterligare ett möte på måndag. Hade änna sittvärk igår. Beslut togs väl ett och annat och flera andra beslut kommer, även om tvilling2 ville skjuta upp allt som går att skjuta upp. Själv vet jag inte riktigt vad jag tycker om saker och ting. Vissa, enligt mitt menade, självklara saker är det inte och det saknas självkritik på vissa håll tycker jag mig kunna skriva utan att hänga ut nån. Själv tycker jag att jag skulle gjort mycket mer i min roll än vad jag har gjort, men det är ett tungrott jobb sometimes. Våren är och kommer att bli kämpig. Annars sken solen igår och i brevlådan låg "Live in Sweden vol 2" med Tony Carey och väntade. En totalt ohipp 50+are från Kalifornien och det är så bra att jag ibland sitter kvar i the car och lyssnar. Blue Highway versionen kan vara en av de bättre låtarna genom tiderna. GAIS vann med 3-1 i en träningsmatch och Wanderson imponerar vidare tydligen. Och i slängaklubbaidrotten kan tydligen inte alla domare alla regler. Welcome to my world.
/henrik

Inga kommentarer: