Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 26 mars 2009

Incommunicado

Bra möte igår. The WiseGais som vi döpte oss till tyckte mitt upplägg var bra och vi var mer enade än oeniga om man skriver. Nu gäller det att omsätta det i praktiken också så det inte bara blir ytterligare en organisationsmall som läggs åt sidan efter ett tag. Var med klassen i dag inne i stan och spelade badminton, ganska kul sport faktiskt. I afton blir det tufft, två av första fem är borta och vi kan nog bara dressa åtta tjejer. Gäller att vi är smarta i förti minuter. Är ganska förvånad över damligakvalet faktiskt och tror att Äjos tyvärr både är rökta och kokta nu, borde innebära att två av tre av oss remains i ettan dock, så en vinst ikväll... Den enes bröd eller vad det nu heter. Plöjer vidare i Lundell boken, vet inte vad jag tycker än och hans böcker brukar vara sådana att jag inte vet förrän jag har läst ut den om den var bra eller inte. Silly har annars börjat early i år och har redan hört en del. Men skriva om det kan jag inte. Än. Nu messar sidekicken, det gör han alltid när jag bloggar och nä, du är inte alltid ehh positiv. Du har ju lärt från mästaren.
/henrik

Inga kommentarer: