Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 20 mars 2009

If I could live forever

Friday night is almost over, som Bob Catley sjunger. Nja, inte riktigt men helgen är här igen, utan basket så vi av nån anledning spelar på vardagar i kvalet underligt nog. Schyst match igår mellan Tjockhults båda korgbollsgäng, där Sålna kämpade ner nollåtta och riktigt underhållande var det. "Det ska du fan inte fråga mig" sa Jonte på frågan varför de vek ner sig i andra halvlek. Härligt ärligt som vanligt och jag kände igen känslan. Vilja kan min själ flytta berg, antingen har man det eller inte. De flesta i f97 har det. Körde bl.a utblockeringsdrill med dom igår (och det var ett tag sedan man gjorde sånt, lättare att skaffa en 190 cm målvakt) och de kämpade och slet som sjutton. Goa tjejer med stort intresse, hörde dom som hejaklack när jag kollade igenom match dvdn igår kväll. Tja, träning snart och sedan blir det la litta hemsnickeri i morgon antar jag. Läser du detta c dy, så kom gärna över med Chris Knight plattorna så får jag lite musik till arbetet. Och inte minst en anledning till att ta en fika. Och The Sidekick, vad sägs om att vara ass coach till undertecknad under festivalen? Vi kan spela zon om du vill...
/henrik

Inga kommentarer: