Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

måndag 30 mars 2009

The hammer going down

Last week before easterholidays har börjat. Sista basketveckan också, avslutar del ett av säsongen i helgen med bortamatcher i littleland och skåne. Sen tar vi ett par veckor ledigt innan del två börjar med träningar inför festivalen. Har haft ledigt sedan torsdagsmatchen och ska räkna in girlsen i afton och se hur läget ser ut. Ett break behövs onekligen. Lekte annars snickare i helgen och blev varse att jag är och förblir en teoretiker. Praktiskt work har aldrig varit min grej. Har lyssnat in mig mer på Mr Knight som fler borde göra. En och annan låt där som jag önskar att Mr Earle hade skrivit. Fotbollsallsvenskan närmar sig och demonerna börjar så sakta inta ens inre. Fjärde året i rad i allsvenskan och jag är nöjd bara det blir fem, några högre förväntningar har jag inte. Blev ett break här (som ni inte märker of course) när jag fick bli lite mentorslashheadcoach igen för Bankerydsduscharen. Inte heller jag kan skriva allt jag vet. Fan, nu tappade jag tråden och kom av mig.
/henrik

Inga kommentarer: