Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

söndag 22 mars 2009

Weekend warrior

Trodde vi skulle ha träning i fredags, men väl i hallen var det ungar överallt och nästan alla mina fiender (läs.coachkollegor) på plats för nått regionstjafs. Där var blogggran, slipstimbus, island coach, min efter/företrädare och ett par till coacher så varken jag eller the team hade nån plats att träna. Det fick bli en långhelg istället. Tur att vi inte spelar förrän på torsdag igen. Hoppas vi kan träna i afton istället. Istället vart det en filmkväll med the family, ingen ligabasket var det ju heller på dumburken. Stoke vann med 1-0 och ligger åter på säker plats i premier league, kan kanske klara sig kvar som nykomling. Hårdrockscoachen har indeed hårda dagar nu, klipp dig så hjälper det säkert. Finns inga som är så vidskepliga som vi coacher. Minns Lundaspelen -91, jag hade en väst på mig under första matchen i gruppen och den matchen vann vi, sen behöll jag den jävla västen på och tack vare det vann p74 Lundaspelen. Så tolkade jag det i alla fall. Best-in-west. Har fö en liknade grej just nu på mig och har inte loosat med det heller. Klädkod? Sån skit kan ligalagen köra med.
/henrik

Inga kommentarer: