Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

onsdag 25 mars 2009

No more secrets, no more lies

Tau slog Barca igår lite överraskande, åtminstone för mig. Det var snarare Barca som underpresterade än att Tau spelade så oerhört bra. Retur på torsdag så jag får snabba mig hem från the ladies sista hemmamatch. GAIS nådde 2-2 borta mot Tylösand i en av de sista träningsmatcherna. Jag gillar att det verkar vara "bästa elva" som spelar hela tiden och inte en massa bytanden hit och dit. Kan kanske bli bra i år trots allt. Själva hade vi en helt okej träning igår kväll, nio spelare av elva på plats och bra fart och tempo i drillarna och spelet. Tycker min själ att flera av girlsen nu ser ut som division ett spelare och så var inte fallet i höstas. Det börjar så smått närma sig hemfärd för the new player, men hon vill inte. Samma stuk som med the old player, säga vad man vill men de utländska förstärkningarna trivs i the club så nått rätt gör vi väl. "Har funderat på att börja blogga, men jag kan ju inte skriva nått", sa en old friend till mig igår. Synd, hans blogg hade varit väldigt intressant. Jag menar, SEB och Enjebo som två exempel. Samme person hotade att klicka 500 ggr på biw så jag skulle sluta blogga. Tja, jag slutar när jag har mer besök än the league team eller när GAIS vunnit SM guld eller när The Sidekick är glad längre sammanhållen tid än en kvart eller när the league team går till slutspel. Ni ser, jag lär hänga med ett tag till.
/henrik

Inga kommentarer: