Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

lördag 28 mars 2009

It aint easy being me

X var på sitt första disco igår. Vet du vad disco är?, frågade jag. Det visste han inte så jag fick förklara. Hoppas vi har pussjage också blev svaret. Hämtade hem honom i lagom tid för att se semin mellan delfiner och drakar och sorry, men varje gång jag ser drakarna så imponerar dom inte, snarare tvärtom. Det är en oerhörd skillnad på euroleague och ligan, det vet vi, men mest märker jag det på två saker; defence och skottval. Det är bara Sålna som spelar bra defence i landet, sen får Grant säga vad han vill och skottvalen som lagen tar i ligan gör en gråhårig(are). "If you are open-shoot" hörde jag från coachdraken, borde det inte vara;"If you are open-score"? Herregud, det är procenten som räknas, det visste redan Sven Melander på sin tid. Lördag med X, var på torget och han fick prata med en pirat, fick nya pokemon kort och album och rundade av med en MC. Höjdardag när man är 7 år!
/henrik

Inga kommentarer: