Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

måndag 12 maj 2008

Beside myself

3-0 var ett gångbart resultat. Dels vann GAIS finally och dels loosa dss med samma siffror mot postorderlaget. Och tv4 visade ca 23 sekunder ifrån matchen GAIS-örebro. En match där brassarna Wanderson och anfallaren (!) Morais gjorde mål. Stod och funderade när GAIS senast gjorde tre mål varav två av en anfallare och funderar fortfarande. Skönt med vinst men utan att förringa de grönsvarta så finns det ett antal sopiga lag i årets allsvenska. Väldigt mycket fotboll för mig nu, i måndags hemmamatch, i torsdags på puben framför storbildstv och så på det igen ikväll. Det var många många år sedan jag kunde följa så många matcher på våren, har ju varit upptagen av träningar tidigare. Annars leker livet vidare för c d ä och c d y. Det formligen regnar manna över oss. Men GAIS vinner och det är ju det viktigaste, det gäller ju att hålla rätt ordning på livets olika prioriteringar. Nba e inte lika kul som förut, sorry men jag tycker inte det. jazz vs lakers var sådär med tjattrande fånar till kommentatorer och egoism på planen á la "en pass-skott". Tror mina gamla p77or och f89or vet att just det hatar jag. Jaja, det är ju den enda basket som håller på nu så jag får la koppla bort ljudet till en början så funkar det kanske bättre. Drains till delfinerna och Johnson till stan. Vilka som vinner på det är ganska solklart. Ligalaget jagar vidare och när man kommer med tips och försöker hjälpa får man sms som "tack för hjälpen, men han är dyrare i lön än hela vår klubbs omsättning". Otack är världens lön.
/henrik

Inga kommentarer: