Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 1 maj 2008

Political world

Fick en irriterad fd ass coach på mig igår kväll. Han undrade lite över min ranking och sanningen att säga är att nr 1 och 2 gjorde som jag sa. That´s it. Jag fortsätter att blogga mot nummer 200 och då kanske med helt andra listor och namn. Jag försökte ju vara lite positiv denna gång. Bf är igång och jag befinner mig inte i en baskethall för första gången detta seklet. Vet inte vad jag tycker om det egentligen, hade lite släktingar hemma på ett försenat födelsekalas istället. Trevligt och god mat men visst saknar jag studsandet även om i med kusiner gjorde just det här hemma. I morgon tänkte jag dock kolla in f97 som spelar alldeles här hemma i förorten. Nån konfrontering nere i city med massa folk är jag inte det minsta intresserad av. Annars är det som vanligt, på nått sätt sköter jag ett tvåfrontskrig och guerillakrigföring utan egen beskyllan, men som nån skrev, jag kan inte hålla mig utanför. Såg att u20 vann sina två första matcher, kul för tjejerna. Träningen på sistone måste ha vatt bra. Sm final nummer två i morgon och jag tror att det är Euroleague matcher också. Vad ska jag välja? Svensk basket eller basket?
/henrik

Inga kommentarer: