Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 13 maj 2008

En ensam varg

Jaha. Inget GAIS på två månader och basketsäsongen slut. Vad ska man blogga om egentligen? Är inte så intresserad av timeoutreklamnba eller fotbollsem, finns andra som skriver om det. Är faktiskt inte så intresserad av silly heller även om sidekicken och undertecknad fick ihop en hiskelig kedja med spelare, coacher, kompisar och döttrar i en redig härva i eftermiddags. Det vart så invecklat att jag till slut fick säga att "nu kommer jag inte ihåg var vi började eller var vi är och vad jag ska säga nu?". Obegripligt? Jovisst, men det vart kul där ett tag. Tyvärr kan jag inte skriva om det, vissa vill jag inte hänga ut och vissa förtjänar inte att hängas ut här if you all catch my drift. Så, surfade lite och såg att 50+ föreningen ska ha lite avslutningsfester och dylikt som sig bör med både priser och annat kan man tänka. Trevligt, hoppas inte att man räknar med mig bara. Läste också att man har kommit på (eller inte?) vad man vill med dambasketen och kallar till ett möte med alla "tjejföräldrar". Tänk det är så dags nu. Sen SLÅR det mig! Om jag skulle gå? Jag är ju för sjutton en "tjejförälder" till i som spelar i f97. Det du fw, jag kan nästan höra dig skratta. Mmm får nog fundera ett tag på det. Lite sugen är jag allt och ett och annat förslag har jag också. Hahahaha. Ursäkta, men måste få roa mig själv lite nu såhär på dagen en månad sedan jag senast var i hallen. Eldkvarn till stan i juli, Steve Earle i juni, Iron Maiden i juli, Jethro Tull i november och Levellers också i november. Vill gå på allt men har nog fan inte råd, har utvecklingssamtal med chefen i morgon. Varje gång säger jag att jag vill jobba mindre och få mer i lön. Ska det vara så svårt? (Titeln, fw och F i Norrland är i n t e en Lundell låt utan en låt med underskattade Magnus Lindberg.)
/henrik

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lindberg är inte underskattad. Inte i min bok i alla fall.

Henrik sa...

"Ljus i natten" är en grym platta som fler borde upptäcka/upptäckt.
/h