Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 30 maj 2008

Tomorrow comes a day too soon

The day after. Tur att man inte har studentfirande varje år, det var lite körigt igår. Men nu var det klart, mycket folk dök upp, vädret var oerhört ogöteborgskt och maten och drickat smakade. d dök upp så småningom och med nästan ingen röst kvar (finns ett par andra jag önskar oxå skulle tappa rösten) och stora delar av det fd damlaget ramlade in efterhand tillsammans med flera juniorkillar från the club. Snackade lite med en damspelare som funderade på att sluta eller flytta och det var flera som hade samma tankar. Även om jag inte är kvar så bryr jag mig, även om vissa anonyma fegisar anser annat, så det är klart att man blir ledsen när man hör om ngt man har jobbat hårt med i tre säsonger bara håller på att smulas sönder. Försökte dock förtränga det och ha en trevlig kväll med familj och vänner. Idag har jag så skeppat bort alla stolar och bord och städa stora delar av huset. Tog ledigt för just det, ens skift slutar aldrig. Snackade med "the last man standing" utanför hallen och fick ett datum för tilldragelsen. Förklarade för honom att snart flyttas han ner en pinnhål. Träffade en annan fd spelare utanför mataffären och till min glädje tränade hon för att göra comeback, dock inte i stan. Den bästa karaktärsspelaren jag har haft nånsin. Så, helgen väntar och på måndag är det lägerskola med övernattning i bushen med ett kort avbrott på måndag kväll då konsert nr 1 i sommar väntar; "Well they don´t listen to me anymore but I can say anthing i wanna say. So fuck the.." (Steve Earle)
/henrik

Inga kommentarer: