Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

söndag 18 maj 2008

Killing time

Förbannat kallt idag, vart tog värmen vägen? Får hålla mig inomhus men märker att fler än undertecknad har uppmärksammat att det förmodligen inte visas nån match ikväll. Istället står det nått om nån "bilsport". Finns inte ens ett ord som heter så. Jaja, kollar senare, de har ju ändrat tvtablå tidigare på den kanalen. Läste att Hansson kom 87a igår. Det hade räckt till sjätte plats i damklassen. Vet inte om man ska vara imponerad eller oroad. Läste på annan plats att ett damligalag gjort en bra värvning som väl glädjer folk söderut. Nu har de ju åtminstone en svensk klasspelare. Var och käka lunch med familjen, brosarn och morsan. Den senare frågade om jag hade nått coachjobb på gång och jag sa att nej, det är lugnt på den fronten. Frågade carlsson d y vad jag skulle blogga om nu när det är offseason för både GAIS och basket. "Du kan la skriva om vilket toapapper du köper som alla andra fommar skriver om". Nahh, tror inte det. Närmar sig avslutning för d. Knappt två veckor kvar sedan är skolan ett minne blott och nga månader därefter väntar University of Manitoba i Kanada. De e ganska långt från Bosna i gamla Berghalla det. Och ks är indisponibel. Time waits for no one.
/henrik

2 kommentarer:

Anonym sa...

Precis när jag kommer fram till avdelningen för svensk musik och raden med ul-skivor så tar en pojkspoling upp skivan Bosna och går med bestämda steg mot kassan...what are the odds?

Henrik sa...

Focus? Worm?
/h