Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 15 maj 2008

When this night is done

Asså! Jag har två, varav en dundergrej som jag skulle vilja delge er men av olika orsaker kan jag inte det. Den ena gjorde att jag skrattade tills kroppen värkte och kommer att bli en framtida klassiker. Inte genom biw dock utan det får iså fall gå via "the grapevine". Men vi pratar om världsrekord på nått sätt och jag kan fan inte somna på kvällen. Jaja, jag vet, jag säger a men inte b. Life sucks sometimes. Så igår kväll vart det kalas som x var bjuden på. På ett museum av alla ställen, men ungarna hade kul och for runt som vettvillingar. På måndag kör jag till ellos djurpark med dagis. x har vid samtliga utflykter kommit hem dyngsur och nu ska jag min själ hålla i honom. Skönt med pappadagar kvar trots allt. GAIS har tydligen några utländska spelare på besök, inte jag som har tipsat dom dock. Räcker det f ö inte med spelare snart? Ligalaget signar på, bb klar nu föga oväntat även om jag tycker att han borde gjort en Salon och tagit två år i en norrlandsklubb och kommit hem ännu bättre. Fast bb kommer nog inte hem, får han ordning på sin defensiv så kan han nog inom en snar framtid spela i ett annat land. Sidekicken och undertecknad funderar på att tillverka en unik t-shirt i tre exemplar. Jag har redan beställt en i xl.
/henrik

Inga kommentarer: