Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

söndag 4 maj 2008

Splendid isolation

Tjejerna utslagan i semi efter, vad jag har fått berättat för mig i efterhand, ett smärre kaos innan match. Det e la fan att man ska få rätt och att tredje part ska bli drabbad. m trodde inte jag skulle kunna tänka mig att ställa upp så hon tog det, vi får nog jobba på vår kommunikation där tror jag. Klart jag skulle gjort om jag hade vetat. Well, läser vidare i Pluras bok, eller Pluro som han blev kallad av nån norsk journalist. Hysteriskt kul som en sidekick skulle ha uttryckt saken. I afton ser jag framemot finalen i Euroleague, Moskva vs Maccabi. Jag både hoppas och tror att bänken avgör till Messinas gängs fördel. Tur att det inte är svensk basket ikväll, skillnaden och chocken när jag bytte kanal var för stor och jag har inte hämtat mig än. Solen skiner, ska ta en kaffe till på altanen och läsa ut boken (funderar på att byta namn till grönSVART blogg by the way...) . m och i kollar finalerna och x är hos en kompis. Kvalitetstid tror jag det kallas.
/henrik

Inga kommentarer: