Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

onsdag 30 april 2008

100 years of solitude

Blogg nr 100. Som gaisare och numera unemployed borde man kanske i sann anda riktigt fetnegga men jag har gått igenom memory lane istället. 26 års coachande på olika nivåer och inte minns jag allt, förmodligen knappt hälften, men ändå ett försök att.. tja,vet inte riktigt men vadå! Den är min blogg och jag behöver fan inte motivera mig för nån.

Bästa spelare jag coachat
1. Katinka Stecina
2. Jonas Fredrikson
3. David Dalliah
4. Jens Stålhandske
5. Toni Asmar
978. Fredrik Wilén

Bästa lag jag har coachat
1. P77
2. Damlaget 06/07
3. Herrlaget 98/99
4. P73/74
5. F89

Bästa ass coach (har inte haft fler;))
1. Fredrik Ragnar
2. Anders Niklasson
3. Daniel Johansson

Bästa match jag har coachat
1. Herrlaget borta mot Helsingborg match 3 kvarten basketettan 98/99
2. P77 vs Plannja usm semifinal
3. P77 vs Södertälje u20 sm semifinal
4. P85 vs Sisu Lundaspelsfinal
5. Damlaget borta mot Malbas 06/07

Bästa/svåraste motståndarcoach
1. Miki Herkel
2. Jana Svensson
3. Fredrik Almqvist
(resten var ganska lätta;))

Mina högst privata allstars 1982-2008
Tjejerna:
PG Diandra Carlsson
SG Kristin Edström
SF Vici Fagan
PF Helene Lagercrantz
C Katinka Stecina

Killarna
PG Andreas Carlsson
SG Jens Stålhandske
SF David Dalliah
PF Jonas Fredrikson (jaja. Han måste vara med nånstans)
C Toni Asmar

Värda att nämna för att jag har respekt för dem: Magnus Niklasson, Stefan Kapiris, Flash, Joel, Martin Fredrikson, Patrik Wunder, Robert Andersson, Martin Liljegren, Kigge, Per med slipsen, Anton, Q, Tommie, Markus Samuelsson, Roger, Thomas, Said, Bosse Hero, Bettan, my wife, Clara, Sara, Enna, Sussi, Grundel, Janne Asp, J i Lund, White och en hel drös andra, sorry men måste käka pizza nu.
/henrik

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är detta en låttext-titel, eller har du gått över till boktitlar från Nobelpristagare? Och kan lille Willy Wilén ha varit såpass bra som 978:a?

Henrik sa...

Låt med Levellers Joulamo. Nobelpristagare? Läser du sådana böcker? Har "bara" coachat 979 spelare... Brosarn är efter Wilén...
/h

Anonym sa...

Gabriel Garcia Marquez, 100 år av ensamhet. Nobelpriset 1982. Rekommenderas varmt.