Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 15 april 2008

Bad Karma

Händelserik dag. Kommer att ligga lite lågt med mina kommentarer ett tag. Har vibbar som påminner om spektaklet förra året och vill inte göra saker värre än vad de är. För min familj och mina vänners skull. Jag vet nu vilka ni är. Triviala problem man handskas med. En tioåring mördas och jag går omkring i min bubbla. Men jag är inte ensam. En släktning blir av med jobbet. Tell me about it. På torsdag har jag födelsekalas på ullevi men jag tror inte jag får vad jag vill ha. Där heller.
"Is it something i did in another life? I try and I try but nothing comes out right for me. Bad Karma killing me by degree" (Ja, skriver jag låtförfattaren får jag på fan av folk men texten skulle kunna handla om mig)
/henrik

Inga kommentarer: