Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

onsdag 9 april 2008

Levittown

Så, hemma efter en lång arbetsdag och de första samtalen med tjejerna i laget. Nu ska det snackas och planeras, silly season igång och ligalaget har gjort klart med es och kp. Ska bli intressant att följa det lagbygget. Undrar om inte en sk dubbelvärvning är på gång igen. Hörde från två oberoende källor att man messar med kluven tunga. Hmm ungefär som denna blogg alltså. Fick t.o.m lite feedback på biw av flera personer och synpunkter på innehållet! Kul, men inte bryr jag mig om åsikter och ff lär jag skriva som jag vill. Fullt med folk i hallen i afton, möten överallt och själv fick man ta ett kontorsrum. Hade ett samtal med en spelare och fick skynda på lite, hon skulle nämligen vara barnvakt. Åt mina barn. Det finns fler familjer än bara den på landet och den verkar spricka lite i sömmarna. telge gick till final på damsidan. Högst välförtjänt med det jobb på egna spelare som de lägger ner. Och i kvalet blev det definitivt idag att samma lag spelar vidare i samma serie. Skånegänget tog en storseger borta som är imponerande med tanke på att de inte hade nått att spela för och förortsgänget visade att ytterligare ett lag från tjockhult i ligan inte behövdes. Synd att man i söder då skriver att man valde att spela kvalet "hederligt och bra". Jag vet, borde skita i det men kan av naturen inte det. Så onödigt ordval att man blir gråhårig. I morgon är det dax att lida igen. Hemmamatch mot bajen och antingen kommer jag att ringa Peder eller han mig, om det inte blir oavgjort då förstås. Några förväntningar har jag emellertid inte. Och så låg den i brevlådan, "Levittown" med Tony Carey. Har inte hunnit lyssna klart än så nån recension blir det inte fw. Men det jag har hört låter bra. Intelligent concept platta om usa under femtiotalet och kalla kriget. Nä, den lär aldrig hamna i nån skivaffär eller på nån hitlista, men det är ingen nackdel. Snarare tvärtom. Jag gillar inte att gilla nått som alla andra gillar om ni förstår, det är la därför man e gaisare och basketcoach antar jag. (Ifall nån undrar. Stor bokstav på namn skriver jag bara om jag anser personen/personerna/laget/lagen/whatever ifråga förtjänar det. Se bara på mitt namn. Så jag är alltså inte slarvig fredrik...)
/henrik

10 kommentarer:

Anonym sa...

Vi hade två saker att spela för. 1. Vinsten i sig. 2. 3:e platsen som skulle kunna bli nog så viktig om något ligalag inte kan komma till spel.

Henrik sa...

Sorry, tänkte inte på det. Snart börjar la det vanliga ryktet om ett av norrlandslagen och ytterligare lag ryktas det om. Men det kan vara ett aprilskämt...
/h

Anonym sa...

Synd att jag inte representerar hela söder :) Det var min åsikt, ingen annans!

Henrik sa...

admin:Jo för all del, det förstår jag, men är det så klokt att skriva under med admin(istratör)då? Vore det inte bättre med nån pseudonym? Men, du gör som du vill och skriver som du vill, liksom jag. Kul att jag engagerar;)
/h

Anonym sa...

Jag utvecklar bbeos.com och har inte så stor roll i klubben. När jag skriver på forumet, skriver jag som vilken annan basketintresserad gör.

Verkar lite flummigt att tro en viss "admin" inte kan ha sina åsikter. Tänk så hade en person registrerat sig och kallat sig för Admin? Hade du reagerat på samma sätt för att ordet betyder: "En person som ser till att forumet och siten ser bra ut och inte spammas ned"?

Du får gärna kontakta mig på info@partikel.se, så kan vi ta en vidare diskussion ifall så önskas :) Ha en bra kväll!

Anonym sa...

Admin för mig betyder att man är ansvarig för sidan man skriver på. Sidan tillhör Eos. Därav mitt tyckande. Men jag kan ha fel. Känner du nån som heter Admin? Iså fall ber jag om ursäkt;)
Mycket har jag blivit kallad men flummig var du först med.
/henrik

Anonym sa...

Henrik, det finns folk som gillar att kalla sig för Admin på forum etc. Det finns många exempel.

Jag är tekniskt ansvarig för sidan jag skriver på, men mina åsikter ska inte tolkas som Ik Eos åsikter.

Jag skriver som sagt som en basketälskare men är också tekniskt ansvarig. Vart är det jag brister i informationen?

Att tycka jag ska heta något annat för att kunna skriva är patetiskt! Jag är alltså inte representant för något på forumet.

Jag är en webmaster som tillsammans med ett par andra killar driver en webbyrå där vi tillhandahåller våra tjänster.

Anonym sa...

Kolla t.ex. här:

http://www.webmasternetwork.se/index.php?s=wn&act=Profile&CODE=03&MID=6857
Har personen någon admin roll? Svar: Nej, han är vanlig medlem.

Kolla här:

http://www.seo-forum.se/medlemmar/webmastern.html
ÄR personen admin?
Svar: Nej, personen är en vanlig medlem.

Anonym sa...

Kolla gärna in http://bbeos.com/index.php?p=forum&kategoriid=10&forumid=11&tradid=40 och framför dina åsikter.

Henrik sa...

Okej okej okej...Jag ger mig, du vinner.
/h