Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

lördag 19 april 2008

Låt dom prata

Det e tufft å vara ensamstående förälder. Springer som en galärslav och fixar mackor, datan och allt annat som ers nåd ropar om, alltmedan m leder f97 till seger efter seger i etuna. De är klara för kvartsfinal nu och allt verkar rulla på bra. Hade celebert besök av fw och det var rätt märkligt att prata istället för att messa med honom. Mkt snack om den senaste tidens händelser i våra basketvärldar och så fick jag äntligen ställa frågan med stort f som i.o. för sig var ganska meningslös nu men i alla fall. Pizza sen och smfinalen i dambasket. Mycket mer intressant än herrmatchen igår (sorry pf) för jag gillade lagens båda försvarsspel och nått sådant såg jag inte så mkt av igår. solna stängde igen och en femte match på tisdag vilket jag tackar för. F ö läser jag både här och där att det gnälls på publiksiffrorna i basketslutspelet. Ingen fara, det fixar svenska med nån procenträkning så det blir fler åskådare än vad det var i verkligheten. Nu gick jag ifrån biw för ers nåd ville ha barbapappaboken. När matcherna dessutom sänds i tv och på webben så ökar ju publiksiffrorna! Se där svenska, ett tips så gott som något. I morgon kommer Kat över på en kaffe (hemskt vad mycket rännande här hemma nu när man in facto är hemma ofta) och jag får nog svårt att snacka med henne om det vi snackade om på min altan för ganska precis ett år sedan. Tror jag. Men det är alltid kul att snacka skit med sina vänner. Inte om alltså...
"Låt dom prata, låt dom säga vad dom vill." (Lundell)
/henrik

Inga kommentarer: