Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 8 april 2008

Livin´out of touch

Läste på basket ligalagets hemsida att "det var vårigt" i Milano. Vårigt? Vad är det? De var tydligen på fotboll också på San Siro. San Siro? Det var la ca tio år sedan den bytte namn tror jag. Och nästa resa planeras tydligen till Boston. Själv får man klara sig med metropoler som borås, kinna, lund och arvika och där är det jädrar i mig i stort sett aldrig "vårigt". Såg att solna tog sista semifinalplatsen. Föga oväntat men synd och riktigt bra gjort av "klubbenmednamnsombarasponsornkanälska" att pressa dom till fem matcher. Och nu är det officiellt med ny coach efter fw på landet. Kan tycka mycket om det men klart är att det inte går att lita på nån, inte ens en dryg vecka efter första april. The new one ska tydligen coacha tre lag. Jaha. Lycka till med det. Har också hunnit titta lite på det bästa tvn har att erbjuda, dvs text tv. Läste att John Cleese vill bli talskrivare för han i usa som vill bli president. Låter som århundradets grej! Silly walk and a dead parrot för sjutton. Spelade lite labyrint idag (ja typ i två min innan jag tröttnade) och kom ihåg när jag spelade det som barn och vart så arg att jag bet i det när kulan trillade i. x har samma temperament, problemet är bara att han inte biter i trä som jag, utan i datan och playstation. Vissa gener ärvs tydligen. Och malmö fick ytterligare en spelare skadad i dag. Värva vem fan ni vill från GAIS! Plöjer vidare med Dylan biografin. Ont om humor men intressant. Plockade in leksaker från altanen för första gången i år, det tyder på att det var vårigt i dag.
/henrik

Inga kommentarer: