Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 22 april 2008

The last in line

Så. Köpelaget vann över laget med i stort sett bara egna produkter. Ganska väntat trots allt. Har alltid hävdat att det inte finns en bollidrott där rutin betyder så mycket som i just basket. Bra tv produktion också där aulander/sahlström höjer nivån även om dom är en bit ifrån mina favoriter dahlborn/karlsson. Jag hoppas att alla observerade att det i denna final inte utdelades en enda teknisk foul till nån coach samt att båda lagens ass coacher var väldigt snabba och smidiga på bänken. Nån matchanalys eller vem som var bäst eller den intelligenta frågan "vad tar du med dig från denna matchen?" (va fan ska man svara på det, mer än en massa känslor, positiva eller negativa egentligen?) tänker jag inte gå in på. Det görs säkert på andra basketsajter än den här. Observerade att en basketblogg hade GAIS med i sin text. Då är vi nu 2 och world domination väntar. Observerade också att undertecknad för första gången är med på en silly season lista, brukar annars vara min namne från kinna. Jag och fw har vars sina feta pilar efter våra namn, hoppas min pil landar till slut. I morgon är det dags för semi i herrligan och på torsdag är det GAIS igen, nu live. Fick en försenad present av i. En flagga i två färger (gissa vilka) gjord i träslöjden. Precis vad som önskades för nått flyt e la uteslutet. "You better learn your history cause the future won´t change" (Y&T)
/henrik

3 kommentarer:

Anonym sa...

pruuu...
Hold your horses här nu...
Ska jag tolka din text som att undertcknad är varken snabb eller smidig?
please, jag tog ju chargen som en tvättäkta försvarsklippa, ville inte flytta mej, tänkte inte flytta mej, har ingenting med smidighet eller snabbhet att göra, endast en väldrillad försvarsställning. typ.
=)

/pdid.

Henrik sa...

Du får precis som alla andra tolka min text hur du vill. Men du tolkar rätt, ja. Annars kan du la fråga tjejen bakom sig som numera enligt mina källor kommer att sitta på andra sidan planen far far away from you;)
/h

Henrik sa...

jaja.. bakom dig naturligtvis...
/h