Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 11 april 2008

Ärrad och bränd

Sett lite euroleague på sistone. Cska malde ner Olympiakos i en av de bättre matcher jag sett på ett tag med två av mina största hjältecoacher Messina och Yiannakis. Och igår slog Maccabi ut Barca och jag var mest häpen över Maccabis coach som riktigt badade i svett och kramade alla inom hans radie. Ser framemot final four i början av maj. Första damsm finalen såg också riktigt bra ut och kul att titta på. Är oerhört imponerad av de gröna och håller faktiskt en tumme på dem. Ett annant grönt lag har för andra gången kommenterat biw, denna gång i en gästbok och jag är aningen smickrad över att de bryr sig över vad jag skriver. Inlägget menade att deras gästbok är ett ställe där man får tycka saker. Självklart. Men det är denna blogg också. Jag gillar gänget där nere och har gjort så under alla lundaspelsår som man har varit där och gått i snöslask och tjötat med ledarna där, med den gamle läkaren i spetsen och jag gillar coach J och det han står för också. Och jag gillar verkligen att man har ett ungt lovande lag, där hela klubben står bakom kvalförsöket (tro mig, jag skulle kunna döda för att vara i en sådan situation själv) Det jag kommenterar och inte gillar är den präktighet som tett sig i olika texter där man vill verka moraliskt duktigare än andra. Men visst, ibland kanske man inte tänker på vad eller hur man skriver. Gudarna ska veta att det händer mig titt som tätt. Själv har jag ju också oerhört svårt att gå i koppel och göra som jag blivit tillsagd. Det var som nån sa på ullevi igår; det luktar skämd utter. Har en del att tänka på för tillfället och kommer att skriva av mig rejält på söndag.
/henrik

Inga kommentarer: