Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

söndag 20 april 2008

When the heart rules the mind

Härlig gammal låt med GTR som var på när hemmamannen lagade middag. Supergruppen som gjorde en lp (så gammal är den alltså) och sen splittrades, låter som Asia och nu tror jag bara carlsson d y fattar vad jag skriver om. Två reserveringar gjorda i dag, i morgon blir det puben för att titta på skansen vs GAIS. Har ju mer tid över än vanligt nu och nån gång i november var det ul på konserthuset. f97 föll i finalen med tio tyvärr. Väntar en matchrapport framåt kvällen. Annars har dagen varit basketbefriad, åtminstone fram till mr och kat kom på besök och då fick man träna engelska igen. Jag menar, vad heter "offentlighetsprincip" tex på engelska? Kommer ihåg när jag hjälpte kat att översätta ett krångligt brev från skatteverket för nått år sedan. Jag var helt slut tills jag läste längst ner på pappret: "turn the page to get this information in english". She´s a natural blonde kommenterade mr torrt efteråt. Ja och undertecknad a natural idiot. Nba playoff ikväll, sent som attan, få se om jag har intresse och ork efter en helg home alone med x.
/henrik

Inga kommentarer: