Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

måndag 14 april 2008

My beautiful reward. part 3

Rubriken är ju en låt av Springsteen och ska naturligtvis tolkas ironiskt i part 1 och 2. Men detta mail är anledningen till varför, åtminstone jag gillar att coacha. Detta är min e g e n t l i g a "beautiful reward"!
"Hej Henrik. /....../ jag vill bara berätta hur mycket jag uppskattar dig och allt du gjort för mig. Du har utvecklat mig enormt som basketspelare och det mesta av allt jag lärt mig basketmässigt under åren har kommit från dig. Jag är otroligt tacksam för att du alltid lyssnat på mina problem, brytt dig/..../ och hjälpt mig. Jag vill att du ska veta att jag har tagit till mig av all kritik och positiv feedback som du har gett mig och det kommer jag alltid ha med mig. /.../..så kommer jag alltid vara tacksam för att du har varit min coach och förebild."
/x
/henrik

3 kommentarer:

Anonym sa...

"Låt inte dom jävlarna ta dej!"
sjöng vår livskamrat på Liseberg i sista extranumret 95.
Tragiskt att dem misshandlar både dej och damsatsningen på det här sättet. helt oförståligt, men det är väl inte första gången det sker saker i lejonkulan som utomstående inte förstår sej på...
Nytt coachgig får du alla dar i veckan, så hang in there...
annars får du flytta till norrland och spela på plastgräs och ta hand om ett gäng skadeskjutna helgon...

/pont.

Henrik sa...

Hoppas du menar ul och inte det som en hes fw skrek i mina öron;). Ingen "jävel tar mig", det är väl det som folk har svårt för. Nån "damsatsning" har f ö inte existerat sedan Kickis dagar. Jaja, vi får väl se vad som händer. Tack för omtanken.
/h

Anonym sa...

Klart jag menar UL;)
FW?
Har ens sett en konsert live?
Han åker till varberg och äter finkött och lyssnat Urwitz, det är så nära han kommer...speciellt nu när han kommit upp sej i sociteten och lämnat oss andra kvar i dyn...

Vem är stackarn som ska försöka fylla dina skor(tofflor)?
Vad har hänt med Kicki btw?
bara disciplinnämd nu för tiden?
/pont.