Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 25 april 2008

You´ve got another thing comin

Nu är det stiljte. Men i morgon är det barnkalas och fullt ös. Home alone då för m är i hallen och har utbildning hela helgen. Och på söndag är det dags att åter axla papparollen och se i på en gymnastikuppvisning. Byta däck? Rätta prov? Åka till halmstad? Hinner fan inte. Plattan med Ten var la sådär carlsson d y. De tre första låtarna var okej, dock hann aldrig första låtens intro ta slut innan jag var på jobbet i morse. Pompös hårdrock någon? Kanske inte så nyskapande. Och på basketfronten händer knappt nada. Visscher avgår och en mer lågmäld och som jag tycker ödmjuk coach på den nivån går nog inte att hitta. Sju säsonger och fem guld är ett vackert facit. Festivalen är tydligen på gång, men utan mig denna gång, ska vara supporter på f97s matcher dock och se det som en gång ska bliva något. Har rätt mycket som jag skulle vilja blogga om men håller mig på mattan. Åtminstone en stund till. Fick mail från ett universitet i dag och allt mer tyder på att d åker till sommaren. Känns helt rätt så som läget är nu och hon visar nått som jag trodde dog med oss sextiotalister, solidaritet. Kommer bli tomt här hemma men fan så mycket billigare. If you think I sit around as the world go by, you thinkin like a fool cause it´s a case of do or die. Out there is a fortune waiting to be had, you think I let it go you´re mad, you´ve got another thing comin´.
/henrik

Inga kommentarer: