Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

lördag 5 april 2008

You´re a whole different person when you´re scared

Idag har m och jag lekt "extreme home makeover", väck med en meter vägg och flytta huset lite till höger typ. Ont i muskler jag inte visste att jag hade. Hann titta lite på allsvensk fotboll och konstaterar om GAIS vinner nere i skåne i morgon med en fem, sex bollar bör dom gå upp i serieledning. Men jag är som vanligt nöjd om dom inte förlorar. April månad sedan nga dagar tillbaka och folk går tydligen ff och tror både det ena och det andra om en hör jag från olika källor. Kvalet ganska avgjort nu i.om dagens resultat. Synd att det inte blir ett lag till från södra delen av landet i högsta serien, gör att vi kan få det lite tuffare nästa år. Annars som sagt relativt lugnt i dag, d gjorde högskoleprovet, i var med en kompis och x skaffade sig flera liv allteftersom han satt framför datan. I morgon står byte av däck, barnkalas, fortsatt renovering av huset samt nervöst väntande på resultatet från skåneland på dagordningen. Nu ikväll ska jag avnjuta en halvtimme på tvn med Fogerty innan vi sätter på hyrfilmen. En lördagskväll a la förtiåringar alltså. Inte att förakta.
/henrik

Inga kommentarer: