Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 1 april 2008

Fool´s gold in a silver mine

"Det är dammigt ute pappa" sa m i morse och så kan man ju också säga om en dimmig morgon. Nu skiner dock solen och det börjar bli dags att lämna jobbet. Jag har nu efter en del betänketid bestämt mig för att lämna basketen. Har helt enkelt tröttnat på denna svenska sandlåda och känner att jag vill ägna mig mer åt min familj. Har dock anmält mig till en grundkurs som fotbollstränare och hoppas kunna träna x i grönsvart dress om nått år. Jag har gett snart trettio år till det här och harvar fortfarande på ruta 1. Funderar då så klart också på att döpa om den här bloggen men tills vidare får det va. Ska meddela tjejerna det ikväll då det passar bra denna dag.
/henrik

Inga kommentarer: