Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 14 februari 2008

Fugazi

Lyssnar på gamla goa Marillion med Fish i högform. Minns deras spelningar och inser hur gammal man börjar bli. Ska på Maiden i sommar, första gången jag såg dem var för 25 år sedan. Har lätt för att vara nostalgisk, har precis skickat i väg ds profile till ee och förhoppningsvis åker hon i höst, hon som var tre år när jag såg henne första gången. Blev medlem i klubben -76 va är det? 32 år, ja herregud. Såg webbtv igår från damligan och fick frågan om det var en bra match. Tja, bättre än vad jag är van vid men bra vet jag inte. Det räcker tydligen att dubbla lågt eller spela zon för att vända en match i ligan. Är det inte lite enkelt? Eller är jag bortskämd från förr? Hell knows. Fick tydligen inte kvala för förbundet trots att vi ff har en teoretisk möjlighet. Har ni hört? Vi ligger femma och det är inte bra nog. Snacka om hål i huvudet. Och damligans slutspel då, där det är bättre att komma just femma (vissa har flyt fw...) än fyra! Ingen utan vi mest initierade basketnördar fattar detta och inte ens jag fattar. Jaja, vi har väl det förbund vi förtjänar antar jag. Varför blev jag inte en blåvitt handbollstränare istället?
"Where are the prophets, where are the visionaries, where are the poets to breach the dawn of this sentimental mercenary" (Fish)
/henrik

Inga kommentarer: